Çok mutsuzum çok yalnızım sevdiğimin bana aşık olmasını istiyorum

Sevdiği kimsenin kendine aşık olması niyeti ile yatsı namazının farzını kıldıktan sonra,niyet edip Ya Rabbi filan kulun bana dönsün ve muhabbet etsin diye ismiyle niyetlenip Fetih Suresini okumaya başlar.ZALİKE FETHAN KARİBEN e kadar gelir.sonra 101 defa YA RAKİP ismini okuyup tekrar Ya Rabbi Filan kulun bana dönsün bana muhabbet etsin diyip, sureyi tamamlar ve yatsı namazınıda eda edip bitirir.Ve buna 7 gece aynı şekilde devam eder. Niyetiniz kabul görür.

5 Comments

  1. Selam yahu şu evli erkeklere sarkan kadınlardan Allah bizi korusun benim de aynı sorunum vardı celb yaptırdım hala taşıyorum ama eşim değişti çok şükür sizde yaptırın burak hocaya benim güvenim sonsuz çok etkili medyumdur 2008 den beri insanlara yarıdm ediyor çok iyi bu süper etkileri var celbin tavsiye ediyorum. Mail:( dua@duasitem.com)

  2. ben 37 yaşındayım ve hala evlenmedim kiminle bir ilişkiye başlasam hep kısa süreli oldu hep bir konuda sorun çıktı ve bir türlü dikiş tutturamadım arkadaşımın tavsiyesiyle burak hocayı aramıştım. zamanında ailemizi çekemeyen bir akraba vardı bu kişi sürekli evimize girip duruyordu ondan şüpheleniyorum artk ve bu yaşıma kadar evlenememşlim. nerneyse konuya gireyim yaklaşık 1 ay oluyor bir şeylerin değiştiğini hissediyorum resmen sanki daha cazibeli bir hale geldim erkeklerin bulunduğu ortamlarda sanki herkes bana bakıyor bana yakın olmak istiyorlar ve biriyle de yaklaşık 1 haftadır iyi anlamda görüşmeye de başladık bu sefer evliliğe gider mi gitmez mi bilinmez ama bu kadar kısa sürede böyle bir değişim beklemiyordum allah kendisinden bin kere razı olsun. Telefonu: 0 553 371 89 94

  3. Ben Burak hocayla celb çalışmasında bulundum. Eskiden sözlü olduğum kişi 36. Gun bana mesaj atti ruyasinda beni görmüş. Merak etmis. Konuştuk acayip pişmandı. Sonra buluştuk pişman olduğunu söyledi. Şimdi aramız öyle iyiki Allah nazarlardan korusun çok memnunum teşekkürler. 05533718994

  4. Ben daha önceden vefk yaptırmıştım ama olmamıştı. Burak hocama bunu izah ettim. O da celp isminde bir işlemden bahsetti. Vefk gibi kuralları yokmuş sadece üzerinde taşıyorsun. Gümüşe kaplattırdım üzerimde taşıdım sadece. Etkisini yaklaşık bir aydan snra görmeye başladım vefk olmamıştı bende ama bu celp çok etkili gerçekten. Bekliyorsun ama sabretmeye değer celp en iyisi dualarınıda burak hocam okuyor. Mail adresi de sitede var ben yine yazayım: dua@duasitem.com

  5. Benimde Evimde hiç huzurum yoktu geçim sıkıntısı herkesi vuruyor ama yapabilecek bir şeyler yok hepimiz biliyoruz buna alışmalıyız eşime bunu anlatamadım her gün benden bişeyler istiyor alabildiğimi alıyorum alamadığım kalıyor. Evlendiğim günden beri daha kendime bikere bayramlık bile almadım hep çocuğuma hep eşime… bununla yetinemeyen eşim anasının evine gidip orada kalmaya başladı önceleri haftada 1 gün kalır gelirdi sonrasında baktım ki günler uzamaya başladı beni yalnız bıraktı evli olduğum karımı ve çocuğumu görmeye kendim giderdim genede ona rağmen onlara harçlık bırakırdım elimden geldiğince sonra bir gün eve postacı bi tebligat getirdi açıtım baktım ki aile mahkemesi yazıyor başımdan aşşağıa kaynar sular döküldü ben ne yapmıştım bunu hak edecek die ağlamaya başladım. Hayattaki tek sahip olduğum hazinem di o çocuk benim Annem vefat etti ben küçükken beni bi arkadaşı büyüttü annemin ama annem gibi büyüttü o olsaydı belki aynı şekilde büyütürdü ona gittim durumu anlattım o sırada komşusu da oradaydı bana Burak hocayı tavsiye etti ama inanmadım kulak ardı ettim. Mahkeme günü gelince hakime ağladım bütün olanları anlattım eşimi çocuğumu sevdiğimi söyledim bizi boşamadı bana inandı ama eşim buna rağmen eve dönmedi annesinden kalıyor gelmiyordu avukatımla görüştüğümde bana farklı bir dava açmaya hazırlandıklarını öğrendim ilk davayı kaznamayınca ikincisinde de görevlerimi yerine getirmediğim için dava açmaya hazırlandıklarını öğrendim buna rağmen genede çocuğum için savaşmaya hazırdım yapacak bişey yoktu aklıma annemin komşusu geldi onları aradım onlarda Burak hocamızı durumu anlamak için denizliden konyaya Burak hocayı görmeye geldik bize bir vekf yazdı aşk ve bağlama vekfi uygulamaya geçtik ama hala içimden olmayacağını düşünüyordum yapabilecek tek savunmam bu kaldı zamanla eşimde bir yumuşama gördüm avukatımla görüştüğümde davayı henüz açmadıklarını söyledi tekrar bi kez daha kapılarına gittim onları geri getirebilmek için eşim benimle birlikte eve geri döndü ona hiç bişey söylemedim tek keime bile etmedim vekfin bitmesine yakın eşimle konuşmaya başladık o geldi bana önce bunlar sanki gerçekleşirken olağan şeylermiş gibi geliyor ama arka planda vekf işliyordu bi yandan ve sonuşta eşim döndü buna sebep olanlara binlerce kez teşekkür ediyorum. Ve olayı bu kadar detaylı anlatmamın sebebide Burak hocamızn gayretinin ne kadar kuvvetli olduğunu görmenizdi beni dinlediğiniz için teşekkür ediyorum.

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir